Treceți la conținutul principal

Dacă-ți uzi capul, e mai ușor să intri

Banc

Dacă-ți uzi capul, e mai ușor să intri ...
Dacă-ți uzi capul, e mai ușor să intri ...

Gabi iubește foarte mult cinematograful, dar are doar 12 ani și cea mai mare supărare a sa este că nu poate merge să vadă filme pentru adulți. Uneori încearcă, dar la intrarea în sala paznicul îl prinde de fiecare data. Într-o zi, la cinematograful de lângă casă, au programat un film bun, dar din păcate interzis minorilor. Se gândește la o sumedenie de trucuri pentru a intra, dar nu îi reușește niciunul. Într-o zi, ascultând în spatele ușii surorii sale, ce discuta cu iubitul ei, are o idee nouă și aleargă către cinema. Stă la coadă și când ajunge la controlorul de bilete, își linge degetele și le trece prin păr. Dar controlorul nu-l lasă să intre. Gabi iese și re-face coada, dar rămâne cu același rezultat. De câteva ori Gabi se pune la rând, dar controlorul nu îl lasă să intre. A nu știu câta  oară când  Gabi, își linge degetele și le trece prin păr, vânzătorul de bilete îl întreabă: „Dar de ce îți lingi degetele și ti le treci peste cap?”. Și Gabi: „Ei bine, am auzit-o pe sora mea spunându-i iubitului ei:„ Dacă-ți uzi capul, e mai ușor să intri ...”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Three shades of gray

Three shades of gray Tre tonalità di grigio Trei nuanțe de gri three shades of gray

Fierbinți, fierbinți rău!

Fierbinți, fierbinți rău!  Georgeasca vine într-o zi la birou și spune: - Fetelor, aseară ma bag în pat cu bărbatul să facem și noi ceva și-i pun mâna pe… știți voi ce. Măi, și le avea reci ca gheața! A doua zi, Ioneasca zice si ea: - Fetelor, și eu m-am băgat cu bărbatul în pat, i-am pus mâna pe… știți voi ce și erau tot reci ca gheața! A treia zi, apare și  Popeasca bătută măr, cu ochii vineți. - Ce-ai pățit, draga? - Păi, mă băgași și eu în pat cu bărbatul îi pun mâna pe… știți voi ce… și ce să vezi!? Fierbinți , fierbinți  rău! Atunci zic: “Dragă, ce fierbinți sunt ale tale! Ale lui Georgescu și Ionescu sunt reci ca gheața!”

Fiecare dintre noi are un prieten

Fiecare dintre noi are un prieten